28 May 2014

O Ne

Hiç bilmediğin gecelere uyanıyorum,
Hiç tatmadığın uykulardan uyanıp.

Hiç bilmediğin kabuslara uyanıyorum,
Hiç tatmadığın rüyalardan uyanıp.


Bu gece o gece …


Acıyor diyorum.
Çok acıyor.
Nasıl dayanıyorum biliyorum.
Neden katlanıyorum biliyorum ama geçmeyişini anlamıyorum.
Kapa diyorum ışıkları gerekirse tıka kulaklarını.
Sevgini hiç bir şey ile çarpma, bölmeye bile gerek yok.
Beni sevebilirdin din din dindin beni kırdındın dın ıdndın  demek bile gereksiz.
Belki olması gereken budur.
Belki yitirirsem önemsizliğimi yeniden uyanabilirim.
Arkayı dönüp gitmek daha kolay sanki.
Herkes için böyledir. Herkes gider.
Halt yemiş o gidemeyenler.
Yanıltmaya fırsat vermeliyim gözlerime.
Belki yanılırda kayar!
Üfff rahat bıraktın beni.
Alıştım buna.
Kitap okumalıyım çok okumalıyım.
Hala acıyor.
Burnumun direği sızlıyor.
Kalbime iniyor.
İniyor kalbime.
Ama geçmiyor.
Geçip gitmekte başarılı olanlar yol alıyor.
Su uyuyor.
Yine de uyumuyor parmak uçlarım.
Kalbiniz diyorum çok acımasız.
Alaka mı bulamadın.
Sorunsuz sevgilerin gereksiz kelimeleri.
Takılmamak lazım.
Arada bağ olmayınca her şey anlamsız gelir.
Anlamsız mı?
Anlamak için bilmek gereksiz.
En azından biliyorum neden çıldırmadığımı.
Biliyorum hoşça kal gereksiz.
Varmış o kadar
.



Anlamını bilmediğim ama sezinlediğim bir kelimeye küfrede küfrede uyumaya çalışıyorum.  




RuE/Haziran2014

4 yorum:

  1. Geceleri yaz ayında bile üşüyorsun, Arıyorsun kollarını, tenini onlar olmasa sesini, nefesini
    bazen bir gülüşü değilde sitemlerini arıyorsun...gidişinden yakınıyorsun kimseye belli etmeden...özlesen onu özlediğin için kendine kızıyorsun...sevmiyorum demiyorsun, vazgeçtim artık diyorsun. Yakışır hale geliyor yalan söylemek...nefret etsen bile kendin için söylüyorsun. Yalanda değil yalanlar; özlemedim, hatırlamıyorum, bir hiç oldu artık, en büyük yalansa ''beklemiyorum artık''. Her ayrılık, her terkedilişin bedelini yüreğinin yangınıyla ödüyorsun

    YanıtlaSil
  2. belkilerin sonrasında akan düşüncelerin kıvrımında uyanmak..

    YanıtlaSil
  3. Ah be RuE..

    Beni neşelendirsin diye açtığım karadeniz müziklerinin arasından neredeyse ağlatacak bir parça ile iyi gitmedi parmak uçlarının uyku sorunu :(
    (belki merak edersin selçuk balcı-anlatamam derdimi den düşen şarkı )

    Arkayı dönebilmek ve gidebilmek eminim ki çok güzeldir..
    Zira bahtıma hep kalan olmak düştü..
    Zira hep aciz ve acılı taraf oldum ben..

    YanıtlaSil
  4. Selçuk balcı ve semra tunç kara dünya tavsiye yapılır =)

    YanıtlaSil