29 May 2014

Bacasız Kapı





Bir kapısı olmalı bu kentin, istediğinde vurup gidebileceğin.

Çok üzgünüm saf ve temiz duygularla sevemiyorum. Unutana kadar sevebilirim, aklımı yitirene kadar sevebilirim ya da ne bileyim işte sanki kavuşmuşuz gibi..  Sanki sesini görmüşüm gibi. Sanki köprüden önceki son çıkıştaymışım gibi.. Seviyorum demek kusurlu bir şey dilimizde. 

Çok ince çizgilerle beni öldürebileceklerini bilmeyen adamlar tanıdım. Bilemezlerdi. Bundan yüzmilyononbeşbinyirmisekizgün ? Ay ? Yıl ? Ah boş versene konuşamadığın şeylerin şerefine içebileceğini sanıyorsan yanılıyor olmalısın! Sanki kanatlarımı papatyalara eş tutmuşta uçuramamışlar gibi. İğrençliğinizden nefesimi tutmak istiyorum. Uzanır gibi olan ellerinizi görmemek için bıraktığım gözlerim, uzatmayışınızdan değil tutunamayışımdan kördü..  Kimse bilmiyor unutabildiğimi, inan bana yazmayabilirdim de yine de boğulduğum deniz olamıyorum hala bu yüzden gelebilir misin? Ya da ne bileyim işte siktiret! Gönüllü düşüyoruz her ayrılığa! Belki de bundan yüzmilyononbeşbinyirmisekiz Gün ? Ay ? Yıl ? Sonra çoktan unutulmuş olacaksın. Kanında solacak düşüncelerin! Şimdi oturup sökebilirsin sevgi geçiremediğin tırnaklarını! İntiharın başka bir yöntemine gücüm yok!

Ağaçlar vardı biliyorum, güzel denizler mavisiyle karasıyla birleştiren denizler. Ah diyorum hani bir seslensen ama yok olamaz çünkü hayaletler hep suskundur. Dünyada var olamayacak kadar cennetti sesin! Dünyada var olamayacak kadar cehennemdi kalbin!

Ne diyorduk; Bir kapısı olmalı bu kentin, istediğinde vurup gidebileceğin.

Ben Rue

Burada olmadığımı biliyorum ama nerede olduğumu da bilmiyorum..




RuE/Mayıs2014

6 yorum:

  1. Bu cok acitti Rue.. Gercekten cok acitti!!!

    YanıtlaSil
  2. Bir kapısı olmalı bu kentin, istediğinde vurup gidebileceğin.

    ben bu şehrin kapısı varmış gibi,kapatıp gidiyorum bazen :) iyi geliyor

    güzel bir yazı olmuş,yüreğine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bir kapısı olmalı bu kentin, istediğinde vurup gidebileceğin.
    Ve bir kapısı olmalı insan kalbinin, istediği kişiye kapayabileceği...

    YanıtlaSil
  4. Burada olmadığımı biliyorum ama nerede olduğumu da bilmiyorum..

    bencede neredesin sen???

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil