3 May 2013

Yokluğunu Çekmek



İyiden iyiye uzaklaşıyoruz. Uykusuzluktan masallar anlatıyorum, inanmadığını bildiğim rüyalarıma. Uyanıyorum sanıyorum bazen oysa küçücüktü kalbim, kaldıramayacak büyük bir sancı içine kaçmıştı. Kaçırmıştın, kaçırırken teninin kokusunu asla onunla uyanamayacağımı bile bile! Bu kadar yazıp duruyorum, yine de okumaya yeltenmiyor gözlerin. Oysa çok ötede değilsin birkaç mil, birkaç milyon mil.. Ah ben nasıl bakamadım gözlerine, bakarken gözlerime! Nasıl dokunamadım ellerine! Oysa sevilecek en güzel şeydin sen bu zamanlarda… Deli olmak mı gerekirdi beni sevmeni beklemek için, oysa değildin, değildiler, değiller…
Şimdilerde hala;
Söyleniyorum ardından!
Duymuyorsun!
Duymuyorsun…
Duymuyorsun.

RuE/Mayıs2013

4 yorum:

  1. yokken en sevilecek zamanları olduğunu düşünüp bi yanlış mı yapıyoruz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoklukları bir yanlışmış gibi gelir ya hani

      Sil