7 May 2013

Bebek 3


Bir kadın tanıdım ben mavi gözleriyle değil kızıl saçlarıyla denizi kıskandırırdı. Kızımızda öyle olmalıydı. Yoksa hiç yakışır mıydı annesinin saç diplerine kan! Ne kadar acımasızdık. Elimizde avucumuzda sadece kin biriktiriyoruz. Öyle hızlı sürüyoruz ki o dört tekeri, önümüzdekini görmeye vaktimiz olmuyor durduğumuzda! Hayatta böyle değil miydi? Bulutlara en hızlısından çıkıp, sonrasında aniden düşüp yere çakılırsın.  Oysa öyle demişti. Artık çekirdek aile olacaktık. Anne, baba ve çocuktan oluşan bir çekirdek iklimi. Olmalı mıydı? Belki de böylesiydi bizim için iyi olan. Belki ben kızım doğmadan alkolik olurdum. O zaman farklı olurdu tabi! Alkolik baba! Hayır, hayır alkolik, ayyaş adam kalsın adım. Kızıma dokunmayın yine!

Aslında olmalıydı bir kızım. Şu anda bileklerimden süzülürken sızım yanımda olup onu durdurmalıydı. Karanlıkta hiçbir zaman bir çıkış olmadığını göstermeliydi. Mavi gözleriyle tutmalıydı gözlerimden! Durdurmalıydı beni.

Aslında bir kızım olmalıydı annesinin rahminde, mavi gözleriyle uyarmalıydı annesini. Bakma fotoğrafıma yol dururken!

Oysa bir kızım vardı. Annesinin rahmini tekmeleyen! Doğmak için değil ölmemek için!



"O Şarkı"
RuE/Mayıs 2013

7 yorum:

  1. Iyi misin bi sacmalik yapma bence.bir insana degmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun yok sadece uydurulmuş hikayeler bütünü =)

      Sil
  2. Guzel uyduruyorsun o zaman okuyor musun nerde. ne yapiyorsun

    YanıtlaSil
  3. Kendini yazrak ifade edebilmek guzel bisey.

    YanıtlaSil
  4. RuE, Bazen benimde yüzlerce defa intiharımı düşündüğüm ve yazdığım oluyor..
    Hiç deneyemedim gerçi, cennet ve cehennem korkusu ağır basıyor bende..
    Ne zaman elime bir bıçak alsam bakarım uzun uzun..
    Sadece bakarım..

    Bir kız olmasın bu dünyada, bu dünya kızlara çok ağır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü birşeydir bence insan kendinden hiç bir zaman vazgeçmemeli. nefes aldığın sürece umut var demektir.
      yazdığım bu 3 yazıyı bir bütün olarak ele almalıyız.

      çok teşekkürler.
      umarım her şey gönlünce olur. İnancımız her zaman ağır basar inşallah.

      Sil