22 May 2012

Kesik..




‘Aşk öldü, sancısı bana kaldı’

Öylece uzandı yatağına, dışarıdan gelen her sese kulaklarını tıkayarak..


*
Kimse beni sevmiyor..Bunun için bir şey yapmıyorum,umurumda da değil birilerinin beni sevmesi..Sadece ona sormuştum -sever misin beni? Diye umursayarak..O ise susturmuştu beni..Bende dilimi ısırarak susturdum ona olan sevgimi. Sessizliği içime bırakarak,karanlığa doğarak..Ama demişti –üzülme,üzülürsen üzülürüm. İçimden söyledim bende en bilindik küfrü hayır ona değil kendime..

Vazgeçmiştim ben baharlardan, baharda toplanan çiçeklerden. En çokta papatyalardan, yalancı papatyalardan. Rüyalardan da vazgeçmiştim hayallerime dokunuyordu rüyalar. Hayal edemediğim ne varsa gözümün önüne düşüyordu. Uyuyamadan uyuyordum ben..
Bu gece ağla dedim içimden ve bitsin her şey uyu ama uyanma dedim eğer uyanırsan da hiçbir eksiklik kalmasın içinde gözyaşına dair. Kapat dedim gözlerini ama açık bırakma hayallerini. Bırakırsan nefesin çarpar sessizliğe uyuyamazsın.

Nefesimi tutmadım bu sefer ölmek için.. Dinledim dinleyebildiğim kadar ve derin derin çektim içime sen kokan nefesimi.. Dudaklarımdan döküldü son nefesim.. Damağımda adınla!



*
Bileklerinde ki acıyı hiç hissetmedi. Kendi kanının sesine uyudu,dışarıdan gelen her sese kulaklarını tıkayarak..



RuE/Mayıs2012

8 yorum:

  1. Bazen ölümü hayal eder insan..
    Bazen boğazında yutkunamadığı ilaçları,
    Bileğinden sıcak sıcak sızan kanı..
    Her şeye rağmen yaşamaktır en güzel tercih..
    Zaten yaşarken ölmeyi becerebiliyoruz, ama ya ölüyken de yaşarsak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ölüm mutlak son ha bir dakika önce ha bir dakika sonra fark etmiyorsa bu durum ?

      Sil
  2. Kimse tarafından sevilmemeyi bu kadar soğukkanlı karşılayabilir mi insan, gerçekten?

    belki öyle gözükmeye çalışmak zırhıdır insanın da farkında değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki de anlamlandıramadığını anlayabilmektir..

      Sil
  3. Çok derin uyumamalı insan.. ve hafif aralık kalmalı kapı.. Aşkın hangi anda geleceğini bilemeyiz.. hep beklemek gerek.. uykuda bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklemek bekleyen ile bekleten arsındaki bir bağdır derler..

      Sil
  4. Umduğun ve beklediğin aşkı kana kana yaşaman dileğimle..
    aşk ölmesin, hasret sancıları sarsın içini..

    YanıtlaSil