28 Nis 2012

Matem-i Gece..




Beklenenlerin gelmediği, gelmeyeceği bir güne açtım gözlerimi yeniden. Başucumda geceden kalma şarkılar birikmiş. Ayrılıklar nasibini almamış gözlerimden henüz. Aklımdakileri susturmak yine başa düşmüşken bir kez daha kendimi yollara vuruyorum. Nerde duracağımı biliyorum her zamanki gibi bir çayla devam edeceğim yalnızlığın bulaştığı kimsesizliğime.

Neden böyle oluyor ki? Bana tek bir inanan olsa inandırabilsem yaşadıklarımın bir hayalden öte olduğuna! Nefesimin tükendiğini hissediyorum konuşurken. Başlamayan bir nefes düşünüyorum sonra ölüyorum sessiz.
Yine evdeki sessizliğe uzanıyor ayaklarım. Bir bir dökülüyorum geceye. Yokluğuna mesai yaptırırken duvarlar, gözlerim saklamaya çalışıyor rengini. Siyah olacaktı geceye hükmeden ama olmadı. Düştüğüm yerden kanatırken gece ayıklamaya çalışıyorum kâbuslarımı uykularımdan. 
Ve şimdi sensiz bir güne uyanacağımı bile bile hazırlıyorum kendimi uzun sürmeyecek uykulara. Sessiz ve yorgun cümleler birikirken dudaklarımda bir duaya sarılıyorum. Yalvarışlarım düğümlenirken boğazımda yüzümde görülmeyecek bir isyan, parmak uçlarıma kadar çığlık çığlığa. Dokunsaydı duyardı, hissederdi gözkapaklarımda taşımaya çalıştığım onsuz geçen günleri! Ellerim yine boşlukta kalırken yalanlarım tutunuyor avuçlarıma, istemedikçe daha da yakınlaşıyorum onlara. Onlar olmadan yeni bir güne uyanmak umutsuzluğun ta kendisiydi.


Korkularım dizilirken boynuma bir ilmek gibi her düşte boğuluyorum. Kapasam gözlerimi yokluğuna, görmezden gelsem sensizliği, bulaşmasam senli hayallere,avuçlarım kanamasa fotoğrafına dokunduğumda.. Olmasan yani hiç yaşanmasak..Bakmasak,görmesek,duymasak.. Ruhumuz ihanet etse bize ve biz cennetle cehennemde bile karşılaşmasak


Olmayışı böyle bir şeydi ama
Ya olsaydı?



RuE/Nisan2012


7 yorum:

  1. Mümkün mü rue, kaçmak kurtulmak mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmasada olur
      olursada olmaz..

      Sil
  2. sevgilerimi yolluyorum.........

    YanıtlaSil
  3. inanmaz kimse, inansa bu şarkılar, bu şiirler, bu yazılar çıkmazdı. renksiz bir dünya....

    YanıtlaSil
  4. Başucumda geceden kalma şarkılar birikmiş. Ayrılıklar nasibini almamış gözlerimden henüz.

    çok güzel bir girişti..

    YanıtlaSil