12 Nis 2012

Böyleyken Böyle..






Anlat diyor gözlerinde biriken acıları fark ettiğimden habersiz.. Peki diyorum, başlıyorum anlatmaya ama diyorum beni seviyorsan soru sormayacaksın..

Küçük hayaller biriktiriyorsan eğer büyükleri seni korkutur. İnsanın hayallerinden korktuğu hiç olmayacak şey mi? Bana da oldu, küçük hayallerimi yerine getirdikçe daha büyüğü aklımda yer ediyordu. Korku yerleşiyordu her hücreme. Yapabilir miyim? Neden olmasınlar birikiyordu her soru işaretinden sonra. Kendimi bulmaya çalıştıkça benliğimin kaybolduğunun farkına varamamıştım. Ağır geliyordu ben etkisi. Gözlerimin dayanamayacağı bir ağırlıkta kayboluyor benliğim. Kaybederken kendimi sadece aklımda o var diyorum. Geride kalan her şeyin ya da herkesin bir önemi yoktu. Hiçbir şey ondan önce değildi. 
Olabilecek en kötü şey oldu. O yok oldu. Onun dışında ki her şey herkes üzerime yıkıldı sanki. Boğuluyordum, kelimenin tam anlamıyla ölüyordum! Ben yapmıştım bunu. Onu her şeyden ve herkesten önce tutmuştum. Böyle olmasaydı gittiğinde en azından tutunabilecek bir şeyim olurdu. Bunu isterdim gerçekten. Gerçekten uçurumdan atlarken tutunabileceğim bir şey olsun isterdim. Öyle mi? Değil sadece ben kaldım. Kaybolmuş bir ben, kendini kaybetmiş bir ben..Şimdi o uçurumun kenarında düşeceğim anı bekliyorum. Beklerken üşüyorum sadece. Rüzgâr biraz daha sert esse düşürecek beni biliyorum. Kendi boşluğuna düşmek. Aklından geçiyor anlık kendi isteğinle düşmek nasıl olurdu acaba?

Her şeyi ve herkesi bir kez daha çıkarıp aklımdan, kendi boşluğuma odaklanıyorum. Bir adım atsam düşeceğim. Başka bir seçeneğimde yok! Aklımda tek soru..

Yara izi kalacak mı?

-Yara izi kaldı mı?
-Soru sormayacaktın öyle anlaşmıştık!
-Ben seni seven biri değilim! Sadece psikologunum ve birazdan zamanımız dolacak, haftaya kaldığımız yerden devam ederiz..


RuE/Nisan2012


3 yorum:

  1. 12 Nisan 2012'de bu satırları yazmışsın!

    YanıtlaSil
  2. Belki bir çok şey, ama asla saçma değil!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geriye dönük bakıldığında bulunduğun nokta değişmiş görünüyor ama sonra aynı noktaya geri döndüğünü farkediyorsun yada farkettiriyorlar

      Sil