23 Mar 2012

Korkularımı Özenle Seçiyor Hayat..





Rüyalarım hayra çıkmıyor yokluğunda,
Kabuslarım gözbebeklerimde hayat bulurken..
Bütün gerçekliği sererken hayat gözlerinde;
Ben sadece kâbuslara dalıyorum,
Korkularımı özenle seçerken hayat..

Sorma gitsin;
Çözemediğin tüm gecelerimi..
Yakasını bıraktığım hayaller gün yüzü göstermezken nefesime,
Bırakıyorum kendimi düşman sarhoşluğuna..
Yalandan boyuyorum kirpiklerimde biriken duvarlarımı..
Yalandan büyütüyorum içimdeki çocuğu..

RuE/Mart/2012

4 yorum:

  1. işe yarıyor mu diye sorsan yine yaramıyor. ama yaşıyorsun işte bir şekilde. değil mi?

    YanıtlaSil
  2. doğrudur..

    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. içimde ki çocuğu...(ki birleşik)
    saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      saygılar..

      Sil