12 Oca 2012

Rüya..





Bir uykuya dalıyor gözlerim. Parmaklarım suyun üzerinde, görüp görebileceğim en derin çukurda uyanıyorum. Ağzımdan çıkanlarla kalbimden geçenler birbirini tutmuyor diye en arsız küfürlerimi kendime saklıyorum, bende ki seni sakladığım gibi. Bu çukurda korkunun gelip yerleşmesi lazımdı başucuma. Öyle olmuyor içim hiç titremiyor. Korkularım bu çukurun dışında kalmış. Keşke yalnızlıkta dışında kalabilseydi en sevgili yanınla yanımda olsaydın. Kirpiklerinin arasından bakarken gözlerime ben yeniden… Böyle de olmuyor işte! Hiç istemedin ki yanımda kalmayı. Gitmelerin ardına sığınan sevgiliydin sen! Kimse durduramazdı bu gidişleri, sen öl derdin ve giderdin. Ben ölürdüm en ruhsuz halimle!

Su seviyesi yükseliyor ya yutacak beni ya yutacak beni. Bırakmalı mı hayalleri, umutları? O zaman çıkılabilir mi bu çukurdan. İlk bıraktıklarından oluyor benimkiler.. Önce yavaştan ellerini bırakıyorum parmak uçlarına geldiğimde bir kez daha düşünüyorum ama yok bırakmalı! Bencilce davranıyorum değil mi? Ama bir uğur böceğine gereğinden fazla yüklenirsen kabuğuna çekilir tüm dileklerin, senin için kolay olan en küçük bir an bile beni nasıl zorluyor farkında mısın? Ben yapamıyorum! Ben senin gibi kolay vazgeçemiyorum! Şimdi çek o bakışlarını gözlerimden ki daha kolay olsun seni terk edişim! Şimdi yeryüzüne çıkma zamanı sen çukurda ben yukarda hala seni geri alabilirim! Hayır hayır bu olmayacak! Yeniden kendi ellerime senli düşler bulaştıramam..

Şimdi düşlediğimiz Pazar akşamları ardımda kalıyor. Küçük bir kız çocuğu yaşlı gözlerle öylece bana bakıyor geri dönemem sen olmadan hiç kimseyi kurtaramam! Gidilecek konser, tiyatro biletleri. Beraber gidilecek hafta sonu tatilleri. Sabah kahvaltıları. Beraber uyanacağımız tüm sabahlar. Beraber uyuya kalacağımız salondaki kanepe her şey seninle birlikte ardımda kalıyor.

Bir uykudan uyanıyor gözlerim. Yarı uyanık bana sesleniyor-neden uyumuyorsun hala!

Bir uykuya dalıyor gözlerim. Uykuyla uyanıklık arasında söyleniyorum.

-Gözlerimiz kapalı olduğu sürece özgürüz!


RuE/Ocak2012

2 yorum:

  1. yazılarını şiirlerinin bir kısmını okudum.hepsi çok güzellr ve seçtiğin resimler cuk diye oturmuş :)
    sevgiyle,yazıyla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler
      sevgiyle,yazıyla..

      Sil