26 Ara 2011

Yıldızlar Töresi..







Birkaç adım sonra geceyi bağrıma basıyorum.
Yıldızlar bedenimi delip geçiyor sanki.
Korkmalı mıyım onlardan?
Bunu bilmiyorum..
Olsa olsa;
Ay ışığında parçalanır yüzüm!
Olsa olsa;
Karanlığa hapsolur gözlerim!
Saklanmanın faydası yok,
Eninde sonunda yakalayacak beni gün ışığı.
Asıl bundan korkmalıyım!
Kaybettiğim ne varsa bana dair,
Dizilecekler kurşun sırası bekleyen düşler gibi.
Sonra
Bırakıp kendimi toprağın içine,
Salacağım tüm yıldızları gökyüzüne..
Hepsi birer birer ulaşacak yerine.
Ben bekleyeceğim.
Bir tanesi bile kaysa yerinden,
Ben öleceğim..
Ve
Kayıyor” bir tanesi”
Düşüveriyor toprak altına..
Benim dileğim gerçek oluyor
Ve ben
Ölüyorum..

Rue/Aralık2011


4 yorum:

  1. Gecenin en karanlık olduğu anda şafak söker ... Gecenin karanlığına sığınmaktansa gündüzün alelade aydınlığını yeğlerim

    YanıtlaSil
  2. ya o karanlıktan çıkamazsan..

    YanıtlaSil
  3. Yıldız yıldız akar kelimeler yüreğime..
    Bir yıldız kayarken gökyüzünde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir yıldızım
      senin gökyüzünde parlarım

      Sil