30 Ara 2011

Bütün Düşlerini Aklıma Devşirsen..





*

Bütün düşlerini aklıma devşirsen..

*
Soğuğunu hissettiğim her mevsim sana dönüyor..


*
Beni yalnız bıraktığın her gece,
Ağza alınmayacak şiirler yazdım sana..
Söyleyemedim;
Hangisinde failin ben olduğumu..

*
Gülüşlerim tükendi,
Sensiz uyandığım her sabaha karşılık..


*
Gülümsemek hala yakışıyor mu sana sevgilim?
Gülebiliyor musun hala?



*
Bir rengim olsun en güzelinden,
Tutsan bir ucundan..
Tüm renkler bize dönse,
Biz çıksak beyazın sadeliğine..




RuE/Aralık2011

6 yorum:

  1. hmmm... herşeye rağmen yeni yılda istediğini özgürce yaşayabildiğin güzel yaşamlar diyorum ..

    Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  2. hmm bazen yaşamdaki suflörlerin istekleri doğrultusunda yaşamak zorunda kalıyoruz ya ( aile vs vs ) .. herşeye rağmen özgürce yaşayabilmeye :)

    YanıtlaSil
  3. kaldırım çizgilerini görmezden gelmeye çalıştıkça gözüm hep onlara kayıyor benim onları görmezden gelmem onların orda olmadığı anlamını taşımaz. etkilerden kurtulabileceğim bir yer değil burası daha önce oldumu bilmiyorum ama yinede umut umuttur herşeye rağmen bizimledir

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. 1 çay bardağı kadar "şans" ;1 kaşık " umut" .. sonra bunları karıştırıyoruz ve leziz bir " hayat" elde ediyoruz. zannediyorum hayat " anlamlı" olsa daha işlevsel olurdu .. herneyse...

    sevgiler bizden :)

    YanıtlaSil